Preskočiť na hlavný obsah
  1. Domov
  2. Kontakt

Kontakt

Záujemcovia o školenia sa môžu registrovať aj vo svojom regióne telefonicky od 9:00 do 15:00 alebo osobne prostredníctvom regionálnych koordinátorov projektu Digitálni seniori v ktoromkoľvek Regionálnom centre MIRRI SR:

• Regionálne centrum Trnava, Zavarská 11/G                                                             0947913864
• Regionálne centrum Trenčín, Legionárska 5 (Masaryčky Business Center)        0940992306
• Regionálne centrum Nitra, Farská 7                                                                            0948305496
• Regionálne centrum Banská Bystrica, Partizánska cesta 3                                    0948047827
• Regionálne centrum Žilina,  Poštová 1                                                                       0947913327
• Regionálne centrum Košice,  Moldavská 10/B                                                         0948409 316
• Regionálne centrum Prešov,  Levočská 5                                                                   0940992293

 

 

V prípade otázok je tu pre vás infolinka Call Centra, ktorá je:

•dostupná vždy počas pracovných dní od 8.00 do 16.00 h
•má operátorov, ktorí sú pripravení odpovedať na vaše otázky
•prevádzkovateľom infolinky je Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR

Kontaktujte nás

Telefonický kontakt

telefonicky na linku Call Centra

02/35 80 30 80

alebo

Kedy kontaktovať infolinku Call Centra?

Infolinka Call Centra vám pomôže registrovať sa,  poskytne informácie o termínoch a miestach konania po zaradení na školenie, a odpovie na vaše otázky týkajúce sa obsahu a priebehu školení. Neváhajte zavolať, ak potrebujete odpoveď na vaše otázky k školeniu.

 

 

Registrácia na školenie

  • Registrácia na školenie – naši operátori vám predstavia možnosti ako sa do projektu viete registrovať a zároveň Vám poskytnú:
  • Asistenciu pri registrácií – v prípade potreby vám naši operátori pomôžu s vyplnením registračného formulára, na základe ktorého sa zaradíte do zoznamu záujemcov o školenie
  • Overenie registrácie – operátori vám radi preveria platnosť vašej registrácie a v prípade zadania chybných alebo neaktuálnych informácií vám na základe vášho súhlasu vedia zmeniť požadované údaje
  • Zrušenie registrácie – vašu registráciu v zozname záujemcov o školenie viete kedykoľvek zrušiť, čo ale znamená, že po zrušení registrácie sa už nemôžete opätovne prihlásiť do projektu
  • Pravidlá pre registráciu sa do projektu
  • Informácie o prebiehajúcich školeniach

Informácie o školení

  • Základné informácie o školeniach – trvanie školenia, témy školení a užitočné informácie pred uskutočnením prvého školenia
  • Adresy aktuálne prebiehajúcich školení
  • Mená školiteľov na vami pridelené školenia

Technická podpora absolventom školenia

  • Pre odovzdané tablety, príslušenstvo a klávesnice po absolvovaní školenia
  • Správne nabíjanie tabletu
  • Zapnutie/vypnutie tabletu, vykonanie reštartu
  • Vykonanie aktualizácie softvéru
  • Spôsoby na spárovanie bluetooth klávesníc – podpora pri nefunkčnosti klávesnice ako aj asistencia pri párovaní klávesnice
  • Zálohovanie dát uložených v tablete – ak sa potrebujete uistiť či sú všetky informácie v tablete bezpečne uložené
  • Zabudnuté heslo na odomknutie tabletu – navigovanie ako sa dostať do tabletu pri zabudnutom hesle
  • Resetovanie tabletu
  • Vykonanie reklamácie pri nefunkčnom tablete alebo klávesnici – operátori po telefonáte vykonajú overenie funkčnosti zariadenia a po zistení vážnych technických komplikácií vás navedú ako postupovať pri reklamácií
  • Orientácia v tablete – na operátorov sa môžete obrátiť ak máte otázky ohľadne využívania tabletu, resp. chcete na ňom niečo vykonať ale neviete alebo nie ste si istý so správnosťou postupu.(napríklad: kde nájdem svoju emailovú schránku, ako znížiť/zvýšiť jas, ako nastaviť rotáciu obrazovky, ako si nainštalovať/odinštalovať aplikáciu)
  • Iné témy, ktoré vás budú zaujímať a súvisia s obsluhou tabletu a klávesnice

Dátové balíky pre absolventov

  • Pre vyškolených účastníkov poskytujú naši operátori technickú podporu v nasledujúcich témach
  • Informácie o Dátových balíkov
  • Nedoručenie sprievodného listu s poukazom na Dátový balík
  • Na čo slúži dátový balík
  • Aktivácia dátového balíka a asistencia pri aktivácií
  • Ako si zapnúť a vypnúť dáta
  • Sledovanie spotreby dát v rámci Dátového balíka
  • Informácie o pobočkách mobilného operátora
  • Spôsoby ako si navýšiť dáta nad rámec Dátového balíka (dobíjanie dát)
  • Platnosť dátového balíka
  • Aktivácia a deaktivácia roamingu na používanie dát mimo územia Slovenska

Ďalšie informácie

  • Informácie o webovej stránke projektu www.digitalniseniori.gov.sk
  • A všetky iné informácie, ktoré Vás budú zaujímať v súvislosti s realizáciou školení a projektu