Contact
Záujemcovia o školenia sa môžu registrovať aj vo svojom regióne telefonicky od 9:00 do 15:00 alebo osobne prostredníctvom regionálnych koordinátorov projektu Digitálni seniori v ktoromkoľvek Regionálnom centre MIRRI SR:
• Regionálne centrum Trnava – 0947913864
• Regionálne centrum Trenčín – 0940992306
• Regionálne centrum Nitra – 0948305496
• Regionálne centrum Banská Bystrica – 0948047827
• Regionálne centrum Žilina – 0947913327
• Regionálne centrum Košice – 0948037970
• Regionálne centrum Prešov – 0940992293
Kontaktuje telefonicky našu linku Call Centra na čísle 02/35 80 30 80 počas pracovných dní od 8:00-16:00.
Naši operátori sú pripravení odpovedať na Vaše otázky.
Môžete nás kontaktovať aj mailom: digitalni.seniori@mirri.gov.sk
Prevádzkovateľom služby a správcom obsahu je Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR. Môžete nás kontaktovať na:
digitalni.seniori@mirri.gov.sk
Infolinka
Infolinka Call Centra je pre Vás k dispozícií v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00.
Kedy kontaktovať infolinku Call Centra?
Infolinku Call centra môžete kontaktovať ak máte otázky ku predregistrácií:
- Predregistrácií na školenia – naši operátori Vám predstavia možnosti ako sa do projektu viete predregistrovať a zároveň Vám poskytnú:
- Asistenciu pri predregistrácií – v prípade potreby Vám naši operátori pomôžu s vyplnením predregistračného formulára, na základe ktorého sa zaradíte do zoznamu záujemcov o školenie
- Overenie predregistrácie – operátori Vám radi preveria platnosť Vašej predregistrácie a v prípade zadania chybných alebo neaktuálnych informácií Vám na základe Vášho súhlasu vedia zmeniť požadované údaje
- Zrušenie predregistrácie – Vašu predregistráciu v zozname záujemcov o školenie viete kedykoľvek zrušiť, čo ale neznamená, že po zrušení predregistrácie sa už nemôžete opätovne prihlásiť do projektu
- Pravidlá pre predregistráciu sa do projektu
- Informácie o prebiehajúcich školeniach
Naši operátori Vám poskytnú informácie ku školeniam:
- Základné informácie o školeniach – trvanie školenia, témy školení a užitočné informácie pred uskutočnením prvého školenia
- Adresy aktuálne prebiehajúcich školení
- Mená školiteľov na Vami pridelené školenia
Ak potrebujete nasledujúcu technickú podporu pre odovzdané tablety, príslušenstvo a klávesnice po absolvovaní školenia:
- Správne nabíjanie tabletu
- Zapnutie/vypnutie tabletu, vykonanie reštartu
- Vykonanie aktualizácie softvéru
- Spôsoby na spárovanie bluetooth klávesníc – podpora pri nefunkčnosti klávesnice ako aj asistencia pri párovaní klávesnice
- Zálohovanie dát uložených v tablete – ak sa potrebujete uistiť či sú všetky informácie v tablete bezpečne uložené
- Zabudnuté heslo na odomknutie tabletu – navigovanie ako sa dostať do tabletu pri zabudnutom hesle
- Resetovanie tabletu
- Vykonanie reklamácie pri nefunkčnom tablete alebo klávesnici – operátori po telefonáte vykonajú overenie funkčnosti zariadenia a po zistení vážnych technických komplikácií Vás navedú ako postupovať pri reklamácií
- Orientácia v tablete – na operátorov sa môžete obrátiť ak máte otázky ohľadne využívania tabletu, resp. chcete na ňom niečo vykonať ale neviete alebo nie ste si istý so správnosťou postupu.(napríklad: kde nájdem svoju emailovú schránku, ako znížiť/zvýšiť jas, ako nastaviť rotáciu obrazovky, ako si nainštalovať/odinštalovať aplikáciu)
- Iné témy, ktoré Vás budú zaujímať a súvisia s obsluhou tabletu a klávesnice
Pre vyškolených účastníkov poskytujú naši operátori technickú podporu v nasledujúcich témach:
- Informácie o Dátových balíkov
- Nedoručenie sprievodného listu s poukazom na Dátový balík
- Na čo slúži dátový balík
- Aktivácia dátového balíka a asistencia pri aktivácií
- Ako si ho zapnúť a vypnúť dáta
- Sledovanie spotreby dát v rámci Dátového balíka
- Informácie o pobočkách mobilného operátora
- Spôsoby ako si navýšiť dáta nad rámec Dátového balíka (dobíjanie dát)
- Platnosť dátového balíka
- Aktivácia a deaktivácia roamingu na používanie dát mimo územia Slovensko
Ďalšie informácie
- Informácie o webovej stránke projektu www.digitalniseniori.gov.sk
- A všetky iné informácie, ktoré Vás budú zaujímať v súvislosti s realizáciou školení a projektu
Cenník služieb za využitie infolinky Call-centra vychádza z aktuálnych cien hovor v závislosti od mobilného operátora.
Kontakt na prevádzkovateľa služby a správcu obsahu
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Tower 115, Pribinova 25
811 09 Bratislava
IČO: 50349287
DIČ: 2120287004